تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

روستای مورغملی در محوطه تاریخی اوشگولی گرجستان

در منطقه اوشگولی چهار روستای توریستی وجود دارد که یکی از آنها روستای مورغملی می باشد. منطقه اوشگولی از مناطق زیبا و پر جاذبه برای گردشگران و از مناطق تاریخی گرجستان می باشد که این منطقه جزئی از شهر باتومی گرجستان می باشد.


روستای مورغملی گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: روستای مورغملی گرجستان , روستای مورغملی , گرجستان , منطقه اوشگولی , شهر باتومی , باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 22 شهريور 1393
.

باتومیس بلواری

از دیدنی های گرجستان ، بلوار باتومی می باشد بلوار تماشایی با فواره های موزیکال و جذاب . هر شخصی که با تور گرجستان به باتومی رفته است . دیر یا زود خود را در حال قدم زدن در بلوار باتومی گرجستان یا همان باتومیس بلواری ، که پارکی به طول یک و نیم کیلومتر است و مقابل ساحل اصلی کشیده شده ، می‌یابد.این بلوار پر از مسیرهای پیاده‌روی، درختان زیبا و کافه‌هاو بار های زیبای ساحلی است. به همه‌ی این‌ها یک چرخ و فلک غول‌پیکر را هم اضافه کنید که منعکس‌کننده‌ی روح زندگی جاری در این بلوار است. همچنین در قسمتی از این بلوار که از مکانهای دیدنی گرجستان است ، فواره های زیبای موزیکالی قرار گرفته است که هر باعث نشاط و شادابی هر مسافری می شود.

 بلوار باتومی گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: باتومیس بلواری , دیدنی های گرجستان , بلوار باتومی , مکانهای دیدنی گرجستان , تور گرجستان , باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
روستای ژیبیانی از مکانهای دیدنی گرجستان

در تور گرجستان می توانیددر صورتی که به منطقه تاریخی اوشگولی گرجستان گذرتان افتاد ،از روستای ژیبیانی که یکی از دیدنی های گرجستان و یکی از چهار روستای توریستی منطقه اوشگولی است با هماهنگی مدیر تور گرجستان دیدن کنید.

روستای ژیبیانی گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: روستای ژیبیانی , روستای ژیبیانی گرجستان , منطقه تاریخی اوشگولی گرجستان , دیدنی های گرجستان , منطقه اوشگولی ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.

میدان اوروپاس باتومی

تور گرجستان

تور گرجستان-میدان اوروپاس باتومی گرجستان

  در تور گرجستان وقتی که به باتومی وارد می شوید در وردیه شهر میدانی عریض و گسترده می بینید که مهمترین میدان و اصلی ترین میدان شهر باتومی می باشد مواجه می شوید که به آن میدان اوروپاس باتومی می گویند.

 از ویژگی های جالب میدان اوروپاس باتومی می‌توان به فضاهای اختصاص یافته به فعالیت‌های ورزشی و همچنین فواره‌های موزیکالش اشاره کرد.
 
بر فراز این میدان که از دیدنی های گرجستان محسوب می شود یک یادبود برجسته - و بلند!- از مدئا، کسی که باعث شد تا گرجستان به اروپا نزدیک شود وجود دارد که در سال ٢٠٠٧میلادی، شهردار باتومی از آن پرده‌برداری کرد.
 
این یادبود که به هزینه‌ی دولت ساخته شده، یک مجسمه‌ی مدئا بر روی یک سکوی بلند است. ساخت آن حدود یک میلیون لاریِ گرجستان هزینه داشته و نام سازنده‌ی آن ، داویت خمالادزه است.


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: میدان اوروپاس باتومی گرجستان , میدان اوروپاس باتومی , گرجستان , میدان اوروپاس , اوروپاس , تور گرجستان , دیدنی های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1393
.

صومعه ساپارا در گرجستان

صومعه ساپارا یکی دیگر از دیدنی های گرجستان است که قدمت آن به قرن دهم میلادی می رسد این بنا از معماری جالبی برخوردار است ، صومعه ساپارا گرجستان در میان انبوه درختان سر به فلک کشیده و بر بلندای کوه ساخته شده است .

صومعه ساپارا در گرجستان 10 تا ۱۲ كیلومتر بیرون از شهر و در دامن طبیعت گرجستان  بنا  شده است . این صومعه که از آثار تاریخی گرجستان است مربوط به یازده قرن پیش است .

صومعه تاریخی ساپارا در گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: صومعه ساپارا در گرجستان , صومعه ساپارا گرجستان , صومعه ساپارا , گرجستان , دیدنی های گرجستان , آثار تاریخی گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
.

دیدنی های شهر روستاوی

کشور گرجستان از جمله کشورهای با سابقه تمدنی زیاد می باشد. که هنوز هم برخی از آثار باستانی آن سالم است و همگان می توانند این شواهد تاریخی زندگی انسان در این کشور را به عینه لمس کنند.

گرجستان کشوری از نظر طبیعت زیبا و قشنگ است که در آن آثار تاریخی متفاوتی نیز وجود دارد ، که می توان تعدادی از آثار تاریخی گرجستان که در زمره دیدنی های گرجستان است را  در شهر روستاوی دید .  شهر روستاوی یكی ازشهرهای جدید گرجستان است .
 
تاریخ تولد رسمی جدید این شهر ۱۹۴۸ میلادی می باشد .۲۵ كیلومتر ( نیم ساعت ) با تفلیس فاصله داشته ، با جمعیتی در حدود ۱۱۶۰۰۰ نفر چهارمین شهر پر جمعیت گرجستان است .زمانی این شهر مركز صنعتی گرجستان محسوب می شده است .
 
درحال حاضر تعدادی از كارخانه های گذشته در حال فعالیت بوده ، خیابان اصلی و مغازه های زیادی داشته و جمعیت زیادی نیز در آن تردد می كند .رودخانه كورا در این شهر جریان دارد و شهر را به دوقسمت تقسیم می كند .در قسمت چپ رودخانه بقایای شهر باستانی بوستان كلكی به چشم می خورد كه مربوط به قرن ۴ و ۵ میلادی است .

مكانهای دیدنی روستاوی گرجستان :

  • بنای بولنیسی زویین گرجستان

در حومه شهر ( ۵ كیلومتری ) روستاوی واقع شده است . این مكان پرستشگاه قدیمی مربوط به قرت ۴ میلادی بوده و معماری زیبا و ساه ای دارد .

بنای بولنیسی زویین

بنای دیوید
  • بنای دیوید گرتزی روستاوی گرجستان


۲۵ كیلومتری حومه روستاوی واقع شده است معابد غار شكلی دارد و بعنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است .این مجموعه شامل معابد ، خانه ها و انبارهایی است  كه درون كوه شكل گرفته است .در نیمه اول فزن ۶ میلادی۱۳ روحانی مسیحی سوریایی به این محل آمده ، این غارهارا ساخته و همراه بافرزندانشان در این محل سكنی گزیدند .درسالها و قرنهای بعد این مكانها توسعه یافته و امروزه نمایی شگفت انگیزاز آنها به جامانده است .

بنای دیوید گرتزی
در تور گرجستان رفتن به شهر روستاولی زیاد کار سختی نیست فقط کافی است که در میادین اصلی تفلیس ونهای مخصوص تردد به روستاولی را پیدا کنید.
 


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های شهر روستاوی , دیدنی های روستاوی , دیدنی های گرجستان , دیوید گرتزی , تور گرجستان , شهر روستاولی ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 17 شهريور 1393
.

برج الفبا در باتومی - دیدنی های گرجستان

برج الفبا در باتومی را می توان یکی از دیدنی های گرجستان به حساب آورد که به صورتی خلاقانه این بنا طراحی و ساخته شده است . برج الفبا گرجستان به شکل یک استوانه ی شیشه ای با دو نوار مارپیچ به دور این استوانه می باشد و در بالای استوانه یک کره قرار گرفته است که نمادی از زمین می تواند باشد. ارتفاع برج الفباء باتومی 140 متر می باشد.
 
علت نام گذاری این برج را به این دلیل ذکر کرده اند که بر روی آن ۳۳ حرف الفبای گرجی نقش بسته است . برخی آن را ایفل باتومی نامگذاری کرده‌اندمجموعه برج باتومی شامل تراموای برقی، بالابر و ساحل مصنوعی طلایی خواهد بود.

برج الفبا در باتومی گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: برج الفبا در باتومی , دیدنی های گرجستان , گرجستان , برج الفبا گرجستان , گرجستان , برج الفبا باتومی , برج الفبا , باتومی , ایفل باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 16 شهريور 1393
.

خیابان شاردنی تفلیس

 

اگر شما هموطن گرامی هم از کسانی هستید که می خواهید در آینده نزدیک با تور گرجستان به این کشور مسافرت کنید حتما به خیابان شاردنی تفلیس نیز سری بزنید .

خیابان شاردنی تفلیس گرجستان آنقدر زیبایی و جذبه دارد که به عنوان یکی از بهترین مکانهای دیدنی گرجستان و جاذبه های گردشگری گرجستان،توریست های و گردشگران را به سمت خودش بکشاند.

خیابان شاردنی تفلیس گرجستان یک محله بسیار زیبا و قدیمی در تفلیس به شمار میرود. در خیابان سنگ فرش شده شاردنی رستورانهای متعددی واقع شده است که از بهترین جاذبه های توریستی تفلیس میباشند.

خیابان شاردنی تفلیس

خیابان شاردنی تفلیس

خیابان شاردنی تفلیس




:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: خیابان شاردنی تفلیس گرجستان , خیابان شاردنی تفلیس , گرجستان , خیابان شاردنی , تور گرجستان , جاذبه های گرجستان , دیدنی های گرجستان , جاذبه های توریستی تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 15 شهريور 1393
.

تور گرجستان و ارمنستان باهم

با یک تور دو تور بروید

با یک سفر از سه کشور اروپایی دیدن کنید

تور گرجستان و تور ارمنستان ترکیبی با یک سفر هم از دیدنی های گرجستان لذت ببرید و هم از دیدنی های ارمنستان نهایت استفاده را برای خود و خانواده تان اندوخته کنید.


مسافرتی لذت بخش و لحظاتی بیاد ماندنی با سفر به قلب قفقاز، اقامت ۸ شب و ۹ روز در سه شهر ایروان٬ تفلیس و باتومی به همراه ۸ گشت کامل و ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران‌های ارمنستان و گرجستان.

استراحت تفریح و بازی در سواحل زیبای دریای سیاه و لذت بردن از زیبایی‌های خدادادی طبیعت در کنار تجربه خوب میهمان شدن نزد مردمی خونگرم و قدم زدن در قدمت تاریخ کشورهایی با پیشینه ایرانی و فرهنگ ایرانی ارمنستان شاید تنها کشوری باشد که هنوز آهنگهای ایران باستان را بتوان در آن پیدا کرد .

برنامه تور گرجستان و ارمنستان باهم :

حرکت از تهران به ارمنستان، ۴ شب و ۵ روز اقامت درایروان به همراه ۴گشت در ارمنستان.

گشت‌های تور ارمنستان شامل :


۱) تور دریاچه زیبای سوان، دره گل‌ها
۲) تور معبد گارنی و کلیسای گغارد
۳) شهر زیبای دلیجان و کلیسای جامع اچمیادزین
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازارهای ایروان
سپس حرکت به سمت گرجستان ۴ شب و‌ ۵ روز اقامت (۱ شب و ۲ روز در تفلیس ۳ شب و ۳ روز درباتومی) به همراه ۴ گشت در گرجستان.

گشت‌های تور گرجستان شامل:


۱) بازدید از ناری قلعه و حمامهای گوگردی
۲) کلیسای سامبا شهر بازی متاتسمیندا، تله کابین و پل شیشه ای
۳) بازدید از قلعه گنیو، بوتانیک پارک و استراحت در سواحل زیبای دریای سیاه
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازار باتومی

در پایان برگشت به سمت ایران از طریق کشور سوم یعنی‌ ترکیه.

هزینه تور $۶۵۰ شامل: بلیط رفت و برگشت، اقامت ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران و تمامی گشت ها.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور ارمنستان , گرجستان , ارمنستان , دیدنی های گرجستان , دیدنی های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 14 شهريور 1393
.

محله سابورتالو تفلیس از  مکان های دیدنی گرجستان

محله های قدیمی و تاریخی هر شهری بیانگر تاریخ و تمدن مردم آن شهر است و همین امر هم این مناطق قدیمی را تبدیل به یک مکان مناسب برای گردشگری می کند. این امر برای شهرهای گرجستان نیز جاری و ساری است.

محله سابورتالو یکی از محله های تاریخی و قدیمی شهر تفلیس و از دیدنی های گرجستان و جاذبه های گردشگری گرجستان می باشد. که قسمتی از تاریخ گرجستان را در این منطقه باید جست. سابورتالو یک محله بسیار قدیمی و تاریخی در تفلیس است که از شما دعوت می کند که از آن دیدن کنید.

سابورتالو تفلیس

سابورتالو تفلیس




:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: محله سابورتالو تفلیس , محله سابورتالو , تفلیس , شهر تفلیس , دیدنی های گرجستان , جاذبه های گردشگری گرجستان , مکان های دیدنی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 13 شهريور 1393
.

خیابان آقماشنبلی تفلیس گرجستان

در تور گرجستان وقتی که در شهر تفلیس به سر می برید حتما سعی کنید برنامه تور گرجستان تان را طوری تنظیم کنید که بتوانید به خیابان آقماشنبلی که بسیار زیبا و حال و هوای دیگری دارد نیز سری بزنید .

خیابان آقماشنبلی از  دیدنی های گرجستان به شمار میرود. این منطقه یکی از مناطق دیدنی تفلیس می باشد که بسیار آرام و دلپذیر است. اکثر کافه ها و رستورانها و خانه های بسیار زیبا در این خیابان طویل قرار دارند.

خیابان آقماشنبلی تفلیس

خیابان آقماشنبلی تفلیس

 

 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: خیابان آقماشنبلی , دیدنی های گرجستان , تور گرجستان , تور , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 12 شهريور 1393
.

آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تفلیس گرجستان


آولاباری منطقه زیبا و قشنگی در شهر تقلیس می باشد که می توان آنرا از جاذبه های طبیعی گرجستان دانست که، هر ساله گردشگران زیادی را توسط تور گرجستان به سمت خود جذب می کند . منطقه آولاباری تفلیس یکی از دیدنی های گرجستان ، در قسمتی از تفلیس و روی صخره‌هایی که در شرق ساحل رود کواری قرار دارند واقع شده و به اندازه‌ا‌ی که پل متخی از شهر قدیمی دور می‌شود، امتداد می‌یابد.

آولاباری تفلیس-آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تور گرجستان

به خاطر ارتفاع و اِشرافی که به رودخانه داشت حداقل دوبار در طول تاریخ مورد استفاده‌ متجاوزین به گرجستان قرار می‌گیرد. در سال 1226 و بعد در سال 1522، گرجی‌هایی که مخالفت سیاسی یا مقاومتی در برابر پذیرش دین می‌کردند را از آن ارتفاع به پایین و درون رودخانه می‌انداختند.

آولاباری تفلیس-آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تور گرجستان

در آولاباری یک مجسمه از شاه واختانگ گورگاسالی در حال اسب‌ سواری وجود دارد. گورگاسالی در قرن پنجم تفلیس را پایتخت خود قرار داد. قصر داوود شاه اینجا ساخته شده بود و ازدواج ملکه تامار در همین‌ جا برگزار شده بود، قصر به همراه کلیسای کنار آن توسط مغول‌ها ویران شد.

آولاباری تفلیس-آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تور گرجستان

کلیسایی که امروزه با تور گرجستان در آولاباری می‌بینیم در قرن سیزدهم و توسط شاه دمتری تاودادبولی ساخته شده و در طول قرون بعدی هم چند بار مورد بازسازی قرار گرفته است. در سال 1974 کلیسا را به کل، تبدیل به سالن تئاتر کردند و ده سال طول کشید تا دوباره کاربری کلیسا پیدا کند.

آولاباری تفلیس-آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تور گرجستان

روی تپه‌ی آولاباری یک سمبل مذهبی از گرجستان وجود دارد که عبارت است از کلیسای جامع سمیندا سامبا که یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان و جاذبه های توریستی تفلیس میباشد. کمی آن‌ طرف‌تر هم کاخ ریاست جمهوری قرار دارد.

آولاباری تفلیس-آولاباری یکی از جاذبه های توریستی تور گرجستان




:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , آولاباری , جاذبه های گردشگری گرجستان , جاذبه های توریستی تفلیس , گرجستان , منطقه آولاباری تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
.

تور گرجستان : پارک کوه مقدس

 

پارک کوه مقدس از مراکز تفریحی تور گرجستان

 

پارک کوه مقدس یکی از مراکز تفریحی و دیدنی گرجستان است که در شهر تفلیس قرار دارد. این پارک کوه مقدس با توجه به اینکه در ارتفاع 800 متری از سطح دریا قرار گرفته و از سطح ارتفاع شهر تفلیس حدود 370 متر بالاتر است . تبدیل به مکانی جذاب و زیبا برای کسانی است که با تور گرجستان به این شهر آمده اند می باشد.

این پارک مرتفع ترین پارک شهر تفلیس و یکی از بزرگترین و جذابترین پارکهایی است که هر روزه بیشترین تعداد بازدیدکننده توریست و گردشگر را به خود جلب میکند. این مکان در فاصله تقریبی 7.5 کیلومتری از مرکز شهر واقع بوده و مسیر آنرا با سواری در عرض 15 دقیقه میتوان طی نمود.

البته اگر بخواهیم سریعتر و با هیجان بیشتری به این پارک برویم کوتاهترین مسیر برای رسیدن به این پارک استفاده از تله کابین و یا قطار ریلی مخصوص این پارک است . تا کنون حدود 60 وسیله بازی و سرگرمی در این پارک تعبیه شده است.

بر اساس وسایل و تجهیزات موجود در پارک کوه مقدس به 4 بخش قابل تفکیک است:
1.بخش کودکان
2.بخش خانوادگی
3.بخش دهکده بازیها
4.بخش تجهیزات ویژه



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: پارک کوه مقدس , مراکز تفریحی گرجستان , تور گرجستان , شهر تفلیس , تفلیس , دیدنی های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 10 شهريور 1393
.

اسکیت روی یخ و تور گرجستان

ice-skating-in-georgia

 

اسکیت روی یخ در تور گرجستان

 

در هر تور خارجی مانند تور گرجستان که بروید جایگاه تفریح و تفرج همیشه قسمت مهمی از تور را شامل می شود و هر کشوری متناسب با وضعیت آن یک نوع یا جند نوع تفریح را شامل می شود.

در تور گرجستان هم یکی از بهترین و مفرح ترین تفریحات سالم اسکیت روی یخ می باشد. که هزینه بسیار پایین و نشاط بسیار بالا ایجاد می کند. اسکیت روی یخ یکی از تفریحات که شما در گرجستان از آن می توانید بهره مند شوید. برای اینکار شما می توانید از سالن های سرپوشیده اسکیت استفاده کنید.

یک سالن سرپوشیده و بزرگ که شما می توانید با پرداخت 12 هزار تومان 2 ساعتی اسکیت بازی کنید کنار سالن اسکیت نیز چند تا رستوران دارد که می توانید بعد از اسکیت بازی که حسابی خسته شدید دلی از غذا در بیاورید .



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , اسکیت روی یخ , تفریحات گرجستان , مراکز تفریحی گرجستان , تور خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 9 شهريور 1393
.
شهر قدیمی و زیبای مستختا گرجستان

 
شهر قدیمی و زیبای مستختا گرجستان
 
 
در فاصله  ۲۰ كیلومتری شهر تفلیس ، پایتخت فعلی گرجستان ، شهر قدیمی متسختا ، قرار گرفته است و از زیباترین شهرها و مكانهای گرجستان برای گردشگری و سیاحت است .
 
شهر متسختا در دلتای رودهای كورا و آراگوی گرجستان واقع شده ۱۹۴۲۳ نفر جمعیت برای آن برشمرده اند. و در سال ۱۹۹۴ میلادی در لیست مكانهای تحت پوشش سازمان یونسكو به ثبت رسیده است  .قدمت این شهر به ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ( ۵۰۰ سال قبل از پاسارگاد ) میرسد و در طی قرن سوم قبل ازمیلاد  تا  پنجم پس از میلاد پایتخت پادشاهی ایبریا بوده است  .
 
درقرن ششم پایتخت گرجستان به محل فعلی ، یعنی شهر تفلیس برای اینکه بهتر از مردم دربرابر مهاجمین دفاع کنند انتقال یافت . شهر متسختا گرجستان را می توان مذهبی ترین شهر گرجستان دانست و همواره مكان مقدس و محترمی برای برگزاری مراسم مذهبی مسیحیان ارتدوكس بشمار می آید . دیدار از این شهر بسیاز زیبا و قدیمی که از دیدنی های گرجستان به حساب می آید را در تور گرجستان سفارش می کنیم سفر به این شهر  لحظات بسیار شاد و مفرحی را برای شما بهمراه خواهد داشت .


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی و زیبای مستختا گرجستان , شهر مستختا گرجستان , شهر مستختا , مستختا , تور گرجستان , دیدنی های گرجستان , تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 8 شهريور 1393
.

کلیسای سیونی تفلیس گرجستان

کلیسای باشکوه سیونی تفلیس از دیدنی های گرجستان می باشد که خوب است در تور گرجستان از آنهم دیدن کنید. کلیسای سیونی تفلیس در سمت کرانه راست رودخانه کورا قرار گرفته است  و در تاریخ  آمده است که شاه واختانگ گرگاسالی گرگ سر در نیمه دوم قرن پنجم میلادی دستور بنای این کلیسای زیبا را صادر کرده است.

در طول تاریخ بارها تخریب و تا مرز از بین رفتن نزدیک شده است ولی در سال 1112  میلادی دیوید چهارم معروف به دیوید سازنده آنرا از نو احیا نمود در سال 1226 میلادی گنبد این کلیسا توسط شاه جلال الدین خوارزمشاه مورد تخریب واقع گردید  ولی به سرعت بازسازی شد و اینک از مکانهای دیدنی گرجستان است .

 

تور گرجستان-کلیسای سیونی تفلیس

 

در سال 1386 میلادی مجددا توسط تیمور لنگ که به گرجستان هجوم آورده بود مورد تخریب واقع شد ولی توسط شاه الکساندر اول بازسازی شد. در اوایل قرن 17 میلادی که تفلیس مورد هجوم ایرانیها واقع شد این کلیسا نیز از گزند ایشان در امان نماند و باز تخریب شد ولی شاهان گرجی انرا دوباره بازسازی کردند.

در سال 1668 اینبار زلزله بنای کلیسا را با آسیب مواجه نمود. در سال 1710 شاه واختانگ ششم بنای کلیسا را از نو ساخت ولی اخرین بار باز توسط آقا محمد خان قاجار در سال 1795 میلادی تخریب گردید. در قرن 19  کلیسا مورد تجدید بنای اساسی واقع شد و بین سالهای 1980 تا 83 نمای خارجی کلیسا توسط سنگهای تراشیده شده تزیین گردید. 

نقاشیهای داخلی کلیسا توسط گریگور گاگارین بین سالهای 1851 تا 55 انجام شده است. در این کلیسا صلیب نینوی مقدس که مقدسترین نشان مسیحیت ارتودکس گرجستان است نگهداری میشود.



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , کلیسای سیونی تفلیس , کلیسای سیونی گرجستان , کلیسای سیونی , تفلیس , دیدنی های گرجستان , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 7 شهريور 1393
.

موزه جامع گرجستان

موزه مردم شناسی تفلیس

یکی از جنبه های تاریخی ، مردمی و از دیدنی های گرجستان ، می توان از موزه مردم شناسی تفلیس نام برد . به این موزه ، موزه جامع گرجستان نیز می گویند .

موزه مردم شناسی تفلیس در 27 آپریل سال 1966 میلادی توسط یک اندیشمند مردم شناس گرجستانی افتتاح شد این موزه زیبا و معرف هویت گرجستان شامل نمایش نمونه هایی از معماری مردمی و صنایع دستی  از مناطق مختلف کشور است.

 

موزه جامع گرجستان - موزه مردم شناسی تفلیس

 

موزه مردم شناسی تفلیس از 30 دسامبر سال 2004 میلادی، به عنوان بخشی از موزه ملی گرجستان  تبدیل شده است . این موزه ۱۴ قسمت مختلف دارد و هر یک از آنها ، تاریخ خاصی از  قوم نگاری منطقه ای گرجستان را نشان می دهد.

موزه مردم شناسی تفلیس همچنین دارای بناهای تاریخی و معماری نفیسی می باشد که در کنار آنها، انواع  مختلف ابزار آلات  نساجی و همچنین مجموعه ای غنی از سنگ های قبر منحصر بفرد باستانی به چشم می خورد. دیدن این موزه در تور گرجستان می تواند برای افراد علاقه مند به مردم شناسی معماری و تاریخ مفید و سودمند باشد و قسمتی از تاریخ کشور خودمان را نیز در این موزه بیابد.



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: موزه جامع گرجستان , موزه مردم شناسی تفلیس , تور گرجستان , موزه ملی گرجستان , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
.

  پیست اسکی موگویری تفلیس پایتخت گرجستان

  پیست اسکی موگویری تفلیس و نمایشگاه بین المللی اكسپو جورجیا

 

 


یکی از انگیزه های شرکت کنندگان در تور گرجستان تفریح و استفاده از اوقات خوش مسافرت است . در این میان ورزش زیبا و پرهیجان اسکی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است .

از مراکز تفریحی گرجستان ، پیست های اسکی گرجستان می باشد . در تور گرجستان در مسیرآبی که برای اسکی بازهای کم تجربه تر ساخته شده است 2670 طول دارد و مسیر 300 متری موسوم به موگویری Mugviiri ویژه اسکی بازهای مبتدی را نیز در بر دارد ، از دست ندهید .

 

 

نمایشگاه بین المللی اكسپو جورجیا گرجستان

نمایشگاه بین المللی اكسپو جورجیا گرجستان

اما بغیر از تفریح گردشگران ایرانی که در تور گرجستان شرکت دارند انگیزه های دیگری نیز دارند مثلا برخی برای دیدن نمایشگاه اکسپو جورجیا به گرجستان سفر می کنند. از دیدنی های گرجستان که طرفدران بین المللی دارد ، نمایشگاه اکسپو جورجیا ست .

نمایشگاه بین المللی اكسپو جورجیا در شهر تفلیس برپا می شود در اردیبهشت هر سال میزبان محصولات ایرانی است كه هم برای فروش و هم نمایش جهت صادرات و تبادلات فرهنگی و تجارتی برگزار می شود . مهم ترین نمایشگاه های آن نمایشگاه غذا و محصولات كشاورزی نمایشگاه ماشین ، صنایع دستی گرجستان  و گردشگری گرجستان می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: پیست اسکی موگویری تفلیس , نمایشگاه بین المللی اكسپو جورجیا , نمایشگاه اکسپو جورجیا , دیدنی های گرجستان , تور گرجستان , گرجستان , تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 5 شهريور 1393
.

رستوران و غذاخوری های گرجستان

 

تور گرجستان و رستوران و غذاخوری های گرجستان

 

در تور گرجستان گاهی آدم هوس می کند که به یک رستوران گرجی برود و از انواع غذاهای اصیل و سنتی گرجستانی لذت ببرید. به هر حال یکی از انواع تفریحات در مسافرت آشنایی با فرهنگ غذایی سایر کشورهاست.

وقتی که به گرجستان سفر می کنید . اصلا نگران خورد و خوراک نباشید چرا که در فرهنگ گرجی رستوران اهمیت ویژه ای دارد و بیشترین و مهمترین زمان زندگی مردم گرجستان در رستوران گذرانده می شود و چیدمان آن با سلیقه های مختلف سازگاری دارد .

معروف ترین آنها رستوران سنگی كه در تابستان خنك می باشد ، است. بیشتر رستوران ها با فضای شاد ، موسیقی سنتی و دكوراسیون آنها به شكل كاملأ اصیل و دلنشین گرجی طراحی شده ، همچنین رستوران های تركی (استانبولی) در تفلیس بیشتر در خیابان مرجان ایشویلی می باشد.

طرفداران زیادی به خود جلب كرده به خصوص مسلمانان كه ذبح اسلامی اهمیت ویژه ای دارد. از مهم ترین غذا های گرجی :كباب ، پادریجانی، خینگالی ، شیشلیك گوساله و جوجه ، لوبلیانی، خاچاپوری، اوستری و .... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , رستوران های گرجستان , غذاخوری های گرجستان , گرجستان , مردم گرجستان , تفلیس , غذا های گرجی ,
:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 4 شهريور 1393
.

تور گرجستان زمینی 6 روزه

گرجستان سرزمین سرسبز بهشت گونه شما را برای تعطیلات تابستان به خود فرا می خواند.

تور ارزان گرجستان

تور 6 روزه زمینی باتومی با اتوبوس VIP
تور باتومی هتل 3ستاره G- Bakri
قیمت تور ارزان باتومی
هر نفر در اتاق دو تخته 790 هزار تومان
سفر با اتوبوس توریستی VIP
ترانسفر فرودگاهی و استقبال
راهنما
بیمه مسافرت
اقامت با صبحانه در هتل
یک روز گشت شهری
سیم کارت
تاریخ حرکت: سه روز در هفته به انتخاب شما

هزینه ویزا 35 دلار به عهده مسافرین محترم می باشد .

کلیسای صخره ای گرجستان

 

کلیسای صخره ای گرجستان یکی از دیدنی های گرجستان

تور گرجستان-واقعا زیباست ! کلیسای صخره ای گرجستان یکی از دیدنی های گرجستان



کلیسای صخره ای گرجستان در قرن پنجم میلادی در منطقه ایمرتی گرجستان بنا شده و سر به فلک کشیده است. کلیسای صخره ای گرجستان 40 متر بالاتر از تپه های دورو برش بر صخره ای که مانند ستون به آسمان سرافراشته است ساخته شده .

کلیسای صخره ای گرجستان بالای این صخره قدعلم کرده در مساحتی حدود 150 متر مربع ساخته شده است. گردشگران و توریستهایی که با تور گرجستان خودشان را به کلیسای صخره ای گرجستان رسانده اند مجبورند که پلکانی آهنین بالا بروند تا به این کلیسای سر به هوا برسند.

کلیسای صخره ای گرجستان مانند سایر کلیسا های دنیا کشیش هم دارد ماکسیم ، کشیش 60 ساله در این کلیسا زندگی می کند. ماکسیم مجبور است برای تامین مایحتاج زندگی خود هر دو هفته یکبار به پایین صخره بیاید .

کلیسای صخره ای گرجستان در سالهای 2007 و 2008 میلادی بازسازی شد تا این دیدنی زیبای گرجستان بتواند رخی به توریستها و گردشگران نشان دهد.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور گرجستان زمینی , تور ارزان گرجستان , تور باتومی , کلیسای صخره ای گرجستان , با اتوبوس VIP ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 3 شهريور 1393
.

تور گرجستان هوایی


سفر گرجستان و تور گرجستان تخصص ماست

تور گرجستان
تور 3 شب و 4 روز گرجستان
تور 4 شب و 5 روز گرجستان
تور 7 شب و 8 روز گرجستان


رزرو بلیط یک طرفه تهران – تفلیس با پروازهای شرکت هواپیمایی آتا با بهترین و مناسب ترین نرخ

رزرو بلیط رفت و برگشت تهران – تفلیس – تهران با هواپیمایی آتا
رزرو انواع هتل های ستاره دار در تفلیس و باتومی با مشاوره و نظر خودتان
اقامت در هتل با صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
گشت های ویژه درون شهری

تور گرجستان هوایی
تور هوایی گرجستان در تمام روزهای فرد هفته برگزار می شود : روزهای سه شنبه و پنج شنبه
رزرو هتل های 3* ,4* ,5* در شهر های تفلیس و باتومی
تور گرجستانتور هوایی گرجستان – تور 3 شب و 4 روز گرجستان – تور تفلیستور تفلیس باتومی – تور 4 شب و 5 روز تفلیس – تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومی – تور گرجستان تور گرجستان تابستان – رزرو بلیط تهران – تفلیس – تهران – پروزا تفلیس – پرواز آتا – رزرو پرواز گرجستان – تور گرجستان – رزرو پرواز تفلیس

 جشن روز تفلیس - تیبیلیسوبا - tbilisoba

شناخت فرهنگ مردم گرجستان : جشن روز تفلیس

جشن روز تفلیس در روز 28 اکتبر انجام می شود و چند روز بعد از این تاریخ جشن ها و فستیوالهای مختلف دیگری مانند فستیوال نوشیدنیها ،فستیوال موزیک پاپ و جاز برگزار میشود .

تمامی این جشنها در میدان گرگاسالی و پارک ریخه تفلیس انجام می شود . از دیگر جشن ها و فستیوالهایی که در این مدت برگزار می شود می توان از : فستیوال میوه ، فستیوال چای ، فستیوال اتومبیلها و فستیوال موسیقی محلی نام برد .

در مدت برگزاری این جشن ها شهردار تفلیس به کسی که کار مهم و با ارزشی برای شهر انجام داده باشد جایزه ای اهدا می گردد. تا همگان به فکر پیشرفت شهرشان باشند.اگر از نظر زمان مشکل نداشته باشید جالب خواهد بود که زمان تور گرجستان تان را با تاریخ برگزاری این جشن ها مصادف کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور گرجستان هوایی , تور هوایی گرجستان , تور تفلیس , تور گرجستان تابستان , تور تفلیس باتومی , تور تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393
.

دریاچه تفلیس گرجستان

دریاچه تفلیس گرجستان - مراکز تفریحی گرجستان

 

بدلیل این که کشور گرجستان یک کشور پر باران می باشد وجود دریاچه های زیبا و قشنگ دور از انتظار نیست . به همین خاطر هم یکی از مراکز تفریحی گرجستان است که بسیار دیدنی و چشم نواز است . بسیاری از شرکت کنندگان در تور گرجستان از این دریاچه زیبای توریستی دیدن می کنند.

  دریاچه تفلیس گرجستان از شمال غربی تا جنوب  شرقی شهر تفلیس وسعت دارد و این دریاچه از سال 1953 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است . طول دریاچه تفلیس گرجستان آن 8.75 کیلومتر ، حداکثر عرض آن 1.85 کیلومتر و مساحت آن 11.6 کیلومتر مربع میباشد.

حجم آب دریاچه تفلیس گرجستان 308 میلیون متر مکعب و حداکثر عمق 45 متر و متوسط عمق آب 26.6 متر میباشد. در تابستان و پاییز بدلیل استفاده جهت آبیاری عمق آن 7 تا 10 متر کاهش میابد. مقدار املاح آن بین 300 تا 500 میلی گرم در لیتر میباشد.

آب دریاچه تفلیس گرجستان توسط رودخانه ایوری تامین میگردد . آب این دریاچه جهت آبیاری ، پرورش ماهی، ورزشهای آبی ، آب شرب استفاده میشود و در فصل تابستان محلی برای استراحت و شنای اهالی تفلیس میباشد.



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه تفلیس گرجستان , دریاچه تفلیس , تور گرجستان , گرجستان , کشور گرجستان , مراکز تفریحی گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 1 شهريور 1393
.

تور گرجستان 93

 

تور گرجستان 93 تهران و کرج

 

سفر به گرجستان تخصص شرکت مسافری ماست.
رزرو بلیط تهران – تفلیس با پرواز آتا با مناسب ترین قیمت


تور گرجستان
تور4  شب و 5 روز گرجستان
تور 5شب و 6روز گرجستان
تور 6شب و 7روز گرجستان

با خیالی راحت به مقدمات سفر گرجستان بپردازید تمام کارها با ماست.
رزرو بلیط رفت و برگشت تهران – تفلیس – تهران با شرکت هواپیمایی آتا
رزرو بهترین هتل در تفلیس و باتومی
اقامت در هتلهای گرجستان با صبحانه
ترانسفر فرودگاهی تا هتل شما
گشت درون شهری


تور هوایی گرجستان

هر هفته در روزهای سه شنبه و پنج شنبه پرواز به سمت گرجستان
رزرو هتل های 3* ,4* ,5* در تفلیس و باتومی
تور گرجستانتور هوایی گرجستان – تور زمینی گرجستانتور 3 شب و 4 روز گرجستانتور تفلیس – تور تفلیس باتومی – تور 4 شب و 5 روز تفلیس – تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومی – تور گرجستانتور گرجستان تابستان 93 – رزرو بلیط تهران – تفلیس – تهران – پروزا تفلیس – پرواز آتا – رزرو پرواز گرجستانتور گرجستان 93 – رزرو پرواز تفلیس



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور گرجستان 93 , هتلهای گرجستان , تور هوایی گرجستان , تور زمینی گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

میدان آزادی یادبودی در تفلیس


میدان آزادی تفلیس از دیدنی های گرجستان است که مثل میدان آزادی خودمان توریست ها و گردشگرانی که با تور گرجستان به این شهر آمده اند هنگام بازدید از این مکان عکس یادگاری هم تهیه می کنند چرا که المان برای تفلیس می باشد .میدان آزادی تفلیس در خیابان معروف روستاولی تفلیس پایتخت گرجستان قرار دارد.
 
میدان آزادی تفلیس  که با روشن شد چراغها بسیار زیبا تر می شود و در شب تاریک به خودنمایی می پردازد نام دیگری هم دارد که شاید از نام آزادی بیشتر استفاده هم شود ، میدان آزادی تفلیس  با نام "یروان" نیز شناخته می شود.
 
میدان آزادی تفلیس بغیر از یروان نام های دیگری نیز داشته است قبلاً میدان پاسکوویچ یریوانسکی نامیده می شد و بعدا میدان لنین و در حال حاضر میدان آزادی نامیده می شود . پاسکوویچ یروانسکی یک سرهنگ روسی بود و این عنوان را به خاطر تسخیر شهر ایروان برای امپراطوری روسیه دریافت کرد .
 
در مجاورت کناره  شرقی میدان آزادی فضای باز کوچک با یک فواره موجود است .  كنار این میدان ایستگاه مترو برای دسترسی به آن قراردارد.همچنین هتل ماریوت نیز در این میدان شعبه دارد.از این میدان به قسمت قدیمی تفلیس گرجستان نیز می توانید بروید.
 
تور گرجستان - تور تفلیس را با ما تجربه کنید.


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: میدان آزادی تفلیس , میدان آزادی , تفلیس , دیدنی های گرجستان , تور گرجستان , تور تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 30 مرداد 1393
.

تور گرجستان 93 با ما باشید


هموطنان عزیز علاقه مند به سفر های خارجی توجه داشته باشید :  آفر تور رفت و برگشت هوایی تفلیس گرجستان فقط : 1220000 تومان
تور گرجستان زمینی مقصد شهر بندری باتومی ویژه تابستان هر هفته روزهای شنبه ، دوشنبه و چهار شنبه 3 شب اقامت با صبحانه در هتل های 3 ستاره با سرویس دهی عالی در مرکز شهر باتومی مبلغ 770000 تومان در تفلیس 3* از 770000 تومان و 4* ساحلی در اطراف باتومی و یا 3* مرکز شهر880000 تومان

تور باتومی دو سر زمینی
دو سر زمینی باتومی تاریخ های روزهای زوج هر هفته 770000 تومان هتل 3*تاپ مرکز شهر و 880000 تومان 4* ساحلی دارای استخر و سونا
تفلیس تک 795000 تومان

+++++++++++++++++++++++++++++

تور گرجستان زمینی 93

تور زمینی باهتل 3* تاپ مرکز شهر و هتل 4* ساحلی +بلیط اتوبوس vip تختشو +ترانسفر+ 10 گشت رایگان با تله کابین + سیم کارت+ راهنما فقط 1350 هزار تومان در تاریخ های 29 مرداد
تفلیس تک 3* 795000با ترانسفر3*اکونومی و 3* تاپ 3 شب اقامت 885000 تومان
تفلیس 3* تاپ 6شب و 7 روز اقامت 1250هزار تومان

اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

***********************************

تور تفلیس 93

تور 6 روزه تفلیس از تک 795 تومان
تفلیس + باتومی 9 روزه 1350 تومان هتل 3* و 4* ساحلی در باتومی می باشد

*********************************

تور ترکیبی گرجستان
تور ترکیبی 12 روزه عجایب طبیعت گرجستان در بهشت جهان دور گرجستان4شب تفلیس+2شب ساتاپلیا +3 شب باتومی با شرایط ویژه و وی آی پی با بیش از 40 مکان دیدنی 1890000تومان فقط برای گروههای بالای 25 نفر

***********************************
امکان برگزاری و طراحی تور های خاص برای گروه ها با نرخ خیلی مناسب و امکانات ویژه فراهم می باشد
امکان خدمات ثبت نام IELTS و TAFEL در گرجستان فراهم می باشد کل هزینه 220$

**********************
تور گرجستان هوایی-زمینی-رفت زمینی برگشت هوایی

***********************


تور گرجستان 93 هوایی:


نرخ ویژه آفر دار بلیط هواپیما آتا جمعه و سه شنبه ها ! حدود 1040000هزار تومان
رفت روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته با بویینگ یا ایرباس آتاساعت 9صبح رفت و برگشت ساعت 14:30

***********************************
اولویت انتخاب صندلی اتوبوس با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

***********************************
سالها تجربه برگزاری زمینی و هوایی تور های گرجستان بصورت مداوم و تخصصی باعث گردیده تا اینگونه تور ها با برنامه ریزی دقیق و شرایط عالی و امکانات متنوع در خدمت مردم و همکاران محترم باشیم.

اطلاعاتی کلی راجع به گرجستان :

مردم کشور گرجستان ، شاد ، مهربان ، دست ودلباز و خونگرم هستند. گرجی ها اهل تفریح و خوشگذرانی هستند سفر به گرجستان فرصتی است برای یافتن دوستان جدید با فرهنگی پویا!
کشور گرجستان آب و هوای معتدل طبیعت 4 فصل و بی نظیر ، سواحل شنی زیبا و اسرار آمیز ، آب و هوای معتدل دارد . پارک بین المللی گرجستان از غنی ترین پوشش گیاهی جهان برخوردارست به صورتی که از ارتفاع صفر یعنی سطح دریا تا ارتفاع 1600 متری گیاهان مختلف از اقصی نقاط دنیا در این پارک زیبا جمع آوری شده و پرورش داده می شود که این نشان دهنده آب و هوای معتدل می باشد . در گرجستان رستوران های رویایی با غذاو نوشیدنیهای متنوع با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد.
آب معدنی برجومی خاصیت جوان کنندگی و برای پوست و مو ومعده و سفیدی دندان مفید است.

*************
شهر تفلیس ، همچون موزه ای زیبا دارای مجسمه های فراوان با داستان های اسطوره ای و جذاب ، 4 دریاچه زیبا و توریستی ، پارک آبی چشمه های آب گرم ، پارک های فراوان رقص فواره ها وآبشار مراکز توریستی و تفریحی کوچه های پله ای و خیابان های سنگفرش چشمه های زلال وشبهای سراسر زنده وپر از شادی در انتظار قدم های گرامی شما عزیزان می باشد جشنواره های پاییزی و حراج های فصل در تفلیس و باتومی صرف غذا در طبیعت رویایی بر روی کشتی روی رودخانه متکواری با بهترین مناظر طبیعی و تاریخی همه و همه یک سفر به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

*********************************


مکان های دیدنی گرجستان :


1- حمام شاه عباس – مجسمه قرقاوول و پرنده بنیانگذارتفلیس-- مسجد دو محراب-- کنیسه -کلیسای متخی - نارین قلعه – آتشکده یادگار ساسانیان 2-دریاچه لاکپشت ها 3- سامیبا 4- مرکز خرید سوغاتی 5- آنتن و شهر بازی بزرگ تفلیس 6- آبشاروپارک بوتانیک تفلیس 7 –گوری زادگاه استالین قطار و خانه وی 8- پارک بوتانیک باتومی 9 - رقص فواره ها و بلوار باتومی 10- کشتی تفریحی (رستوران) در تفلیس و باتومی 11- مراکز خرید مارک 12- پارک آبی -13- شهر عشق سیغناقی -14- تلاوی 15- آنانوری و دریاچه زیبای آن - 16- برجومی و تله کابین -17 - دریاچه بازالتی 18- دریاچه روباه - 19 کوتایسی موسامتا و گلاته 20 - پارک آبی21- شهر عشق
بهترین و زیبا ترین جاذبه های گرجستان را فقط با ما ببینید

***********************************
جهت اطلاع از تور های گرجستان 93 تماس حاصل فرمایید و یا به سایت مراجعه فرمایید تا از کشور های ترکیه اوکراین امارات ارمنستان باکو بلغارستان چین تایلند مالزی و لبنان و شهر های : و دبی استانبول آنتالیا کوش آداسی ازمیرو.....



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور گرجستان 93 , تور زمینی گرجستان , تور گرجستان زمینی , آفر تور رفت و برگشت , تور تفلیس 93 , تور تفلیس , تور باتومی , آفر تور رفت و برگشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 29 مرداد 1393
.

تور گرجستان و سواحل شفابخش

 

تور گرجستان و سواحل شفابخش گرجستان

 

در تور گرجستان ، هموطنان عزیز می توانند از اثر شفابخش آبهای سواحل گرجستان نیز برخوردار شوند .این سواحل شفابخش از چنان مشهوریتی برخوردار بوده است که حتی سران سابق اتحاد جماهیر شوروی حتما از این سواحل استفاده می کردند.

مناطق ساحلی گرجستان از دیرباز پذیرای خیل عظیم جهانگردان و گردشگران در هر فصلی از سال بوده است . در دوران شوروی سابق این منطقه از بهترین نقاط تفریحی امپراطوری شوروی شناخته می شد و هنوز آثار مربوط به تفریح گاه های سران كشور شوروی سابق در این مناطق وجود دارد.

در نزدیكی بندر باتومی گرجستان منطقه ای قرار دارد به نام اوركی كه به آن ساحل، ساحل سحر آمیز یا ساحل مغناطیسی گفته می شود . همگان براین باور هستند كه شنا كردن در این منطقه و آفتاب گرفتن بر روی شن های ساحلی منجر به درمان بیماریهای شخص می شود.یکی از اهداف برخی از توریستهای تور گرجستان همین باور نیز می تواند باشد.

در زمینه شفابخشی این سواحل نیز تحقیقات مختلفی انجام شده است . بر اساس تحقیقات دانشگاه اوركی گرجستان تركیبات ماسه های ساحل این منطقه حاوی مواد معدنی ویژه ای می باشد كه اثرات درمانی آن در مورد بیماریهای قلبی ، عروقی و عصبی به اثبات رسیده است.

بر اساس این مطالعات تنها دو منطقه در جهان شناخته شده است كه چنین خواص اعجاب انگیزی در آن وجود دارد. چند روز استراحت و تفریح در این منطقه میتواند عامل درمان یا پیشگیری از بسیاری بیماریها باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , بندر باتومی گرجستان , بندر باتومی , گرجستان , سواحل گرجستان , کشور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 28 مرداد 1393
.

منطقه باستانی توشتی گرجستان

 

منطقه باستانی توشتی گرجستان

 


منطقه باستانی توشتی گرجستان از دیدنی های گرجستان است که کسانی که به آثار تاریخی و باستانی علاقه دارند حتما در تور گرجستان از بازدید این منطقه باستانی لذت خواهند برد.

منطقه توشتی منطقه ای تاریخی در شمال شرق کشور گرجستان است كه شامل : پارك ملی توشتی و منطقه حفاظت شده توشتی می باشد در اصل منطقه باستانی توشتی گرجستان محدوده وسیعی است در شرق گرجستان  كه از كاختی تا مرز کشور روسیه امتداد پیدا نموده است.

پارك ملی توشتی دارای كوهها و تپه های مختلفی است كه برای علاقه مندان به طبیعت و كوهپیمایی می تواند بسیار زیبا و جالب باشد. برای بازدید از این پارك می توانید به روستای پشاولی بروید كه در 32 كیلومتری شهر تلاوی قرار دارد.

یکی از  بناها و آثار منحصر به فرد این منطقه، برج های دارتلو گرجستان می باشد که برای مقاصد مختلفی از جمله حراست و پاسداری استفاده می شدند.  این مکان محلی مناسب و متنوع برای چوپانان می باشد که دام های خود را برای چراه به این مکان می آوردند.

نکته جالب در مورد توشتی این نکته می تواند باشد که ورود و پرورش خوک ممنوع است و خوردن آن در این منطقه حرام می باشد. توشتی  پس از سقوط سلطنت متحد گرجستان ،  تحت حکومت پادشاهان کاکهیتان در قرن پانزدهم آمد و از مکان های دیدنی گرجستان است .



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: منطقه باستانی توشتی گرجستان , منطقه باستانی توشتی , گرجستان , تور گرجستان , مکان های دیدنی گرجستان , دیدنی های گرجستان , منطقه توشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 27 مرداد 1393
.
 
کلیسای ارمنی از زیباترین بناهای باتومی گرجستان
 
 
 
 

از  مکان های دیدنی گرجستان ، کلیسایی می باشد که به کلیسای ارمنی مشهور شده است . این کلیسا که در شهر باتومی گرجستان قرار دارد یکی از کلیسا های دیدنی گرجستان به حساب می آید .
 
 کلیسای ارمنی در سال 1890 میلادی توسط معمار اتریشی "مارفلد" بنا شد و هزینه ساخت کلیسای ارمنی را میلیونر ارمنی تفلیسی "مانتاشو" متقبل شد . این کلیسا تا سال 1937 میلادی با همان کارکردی که برایش ساخته شده بود در آن مراسم مذهبی برگزار می شد.
 
اما در سال 1937 میلادی این کلیسا بسته و با تغییر کاربری تبدیل به رصدخانه گرجستان شد . دو درخت بزرگ ماگنولیا در جلوی این کلیسا که از دیدنی های گرجستان است وجود دارند که یکی را سارویان و دیگری را ایوان آیوازوفسکی کاشته اند.


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای ارمنی , دیدنی های گرجستان , مکان های دیدنی گرجستان , باتومی , دیدنی های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 26 مرداد 1393
.
موزه تاریخ نگار  استالین در گرجستان

موزه تاریخ نگار  استالین در گرجستان از دیدنی های کشور گرجستان و یکی از مشهورترین موزه های این کشور می باشد. موزه ها همیشه در امر گردشگری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند. 
 
موزه استالین در شهر گوری گرجستان زادگاه استالین که شاید بخاطر همین هم معروف می باشد واقع شده است. در این موزه می توان عكس ها مكاتبات و اسناد مربوط به آن دوران ، خانه زادگاه استالین و آثاری از زندگی او از تولد تا 4 سالگیش و قطار مخصوص استالین را دید.
 
بازدید از اینموزه تاریخ نگار  استالین گردشگران و توریستهایی را که با تور گرجستان به این کشور آمده اند را با بخشی از تاریخ قرن بیستم آشنا می كند. از دیگر جاهای دیدنی گرجستان در این شهر ،  قلعه چشمه و كلیسای قدیمی می باشد.

موزه استالین گرجستان


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: موزه تاریخ نگار استالین , موزه تاریخ نگار , تور گرجستان , گرجستان , موزه استالین , جاهای دیدنی گرجستان , دیدنی های کشور گرجستان , دیدنی های گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 24 مرداد 1393
.

شهر سنگی واردزیا گرجستان

 
شهر سنگی واردزیا در گرجستان
 
 
شهر سنگی واردزیا یکی از زیبا ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی گرجستان و آثار تاریخی گرجستان می باشد . که هر ساله تعداد زیادی توریست و گردشگر را که در قالب تور گرجستان به این کشور آمده اند را مبهوت خود می کند.
 
 شهر سنگی واردزیادر جنوب کشور گرجستان واقع است . این شهر از خانه‌های غار مانند زیاد و یک صومعه که در نوع خود جالب است تشکیل شده .
 
شهر سنگی واردزیا در دامنه‌های کوه اروشتی و در سمت چپ ساحل رودخانهٔ متکواری برای دسترسی به آب این رودخانه ساخته شده است که در ۳۰ کیلومتری آسپیندزه قرار دارد.
 
شهر سنگی واردزیا قدمتش به نیمهٔ دوم قرن دوازدهم میلادی بر می‌گردد . غارها در امتداد پرتگاه تا ۵۰۰ متر و در بالا تا ۱۹ ردیف ادامه یافته اند . کلیسای تعهد که به سال‌های ۱۱۸۰ میلادی بر می‌گردد در عصر طلایی گرجستان، و در زمان ملکه تامار و شوتا روستاولی، مجموعه‌ای از نقش‌های مهم بر دیوارهای آن نقاشی شده است که از دیدنی های گرجستان هستند .
 
بعد از جانشینی عثمان در قرن شانزدهم میلادی، شهر سنگی واردزیا تا حد زیادی رونق خود را از دست داد و متروکه شد. در حال حاضر این شهر به عنوان بخشی از میراث ملی کشور گرجستان محفوظ مانده است. در واقع قسمت های وسیعی از این منطقه با عنوان کتیبهٔ آینده در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
 
شهر سنگی واردزیا که به واقع از مکان ها دیدنی گرجستان است را به تمام کسانی که در تور گرجستان هستند پیشنهاد می کنیم که از این مکان جالب هم دیدن کنند.
 


:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: شهر سنگی واردزیا گرجستان , شهر سنگی واردزیا در گرجستان , شهر سنگی واردزیا , گرجستان , تور گرجستان , دیدنی های گرجستان , مکان های دیدنی گرجستان , جاهای دیدنی گرجستان , تور ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 23 مرداد 1393
.

تعداد صفحات : 6


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی